Rok 2021 je v mnoha odvětvích jednoznačně dobou změn a revolucí. Ukázalo se, že i společnosti, které si myslely, že jejich produkt nebo služba jsou vhodné pouze pro stacionární prodej, musely zavést řešení pro e-commerce.
Nejinak tomu bylo i v případě truhlářství. Podle zprávy "Omni-commerce. Kupuji pohodlně 2021", kterou vytvořila Komora Elektronické ekonomiky - na začátku pandemie zákazníci internetových obchodů omezili své výdaje a vyhnuli se větším investicím. V posledních měsících roku však již byl patrný jasný nárůst, pokud jde o rekonstrukce nebo výstavbu domů.
Tento trend byl patrný i v Eko-Oknie. V roce 2021 společnost zaznamenala 37% nárůst prodeje, nejvyšší v Itálii, Nizozemsku a Polsku. Pokud vás zajímají naše statistiky a závěry, určitě si
stáhněte naši zprávu.
E-commerce ve výrobním průmyslu – vyplatí se to?
Více než sedm bilionů dolarů – taková je podle odhadů hodnota celosvětového trhu e-commerce v roce 2025. Mohlo by se zdát, že nákupní šílenství na internetu se stavebnictví netýká – ale nic nemůže být dále od pravdy. Společnost Eko-Okna S.A. úspěšně zavedla platformy, které daly impuls internetovému prodeji.
Mezi výhody zavedení online prodejních řešení patří:
- nižší náklady na provoz podniku, včetně vystavení zboží, údržby prostor.
- možnost rychlého rozšíření sortimentu a nabídky
- možnost rozšíření podnikání
- snadnější prodej výrobků do zahraničí
- úspora času, pokud bylo dříve nutné cestovat k zákazníkovi.
- lepší propagace produktů ve vyhledávači Google a zvýšení prodejního potenciálu.
Dystrybutorzy Eko-Okien S.A. mogą liczyć na wsparcie platform, które wspierają sprzedaż i promocję online. Ze względu na fakt, że zaproponowane rozwiązania spotkały się z bardzo pozytywnym odzewem, firma postanowiła wykorzystać pozyskane w 2021 roku dane i sporządzić raport e-commerce.
Co se z ní můžete naučit?
- Které trendy v e-commerce se vyvinuly v roce 2021?
- Jaké bylo tempo růstu uživatelů v online světě?
- Z jakých zdrojů se uživatelé o značce dozvěděli?
Dále zde najdete srovnání tradičního a online prodeje na základě interních dat společnosti Eko-Okna, například analýzu prodeje produktů na 11 evropských trzích.