05 prosince, 2023
ocenění
Institut pro výzkum internetu a sociálních médií vypracoval zprávu o aktivitách výrobců oken na Facebooku. Lídrem se již druhý rok po sobě stala fanouškovská stránka značky Eko-Okna S.A.
Eko-Okna žebříček ovládla, když dosáhla více než 4,4 tisíce interakcí. Zveřejněním 21 příspěvků v listopadu letošního roku získala společnost nejen první místo v žebříčku, ale prokázala také vysokou angažovanost své komunity.
– Tento výsledek nás velmi těší, stejně jako to, že publikum tak rádo navštěvuje náš profil. Na tomto výsledku pracoval celý náš obsahový tým – říká Marzena Bauerek, vedoucí marketingu společnosti Eko-Okna.
Institut pro výzkum internetu a sociálních médií se zabývá celostátně unikátním výzkumem efektivní komunikace v rámci kanálů sociálních médií a internetu, jakož i analýzou sentimentu a emocí sociálních očekávání.
Agata Paszek
specialista na styk s veřejností
redakcja@ekookna.pl
Infolinka: +420 234 726 903 Poplatek za volání podle ceníku operátora.
E-mail: poczta@ekookna.pl cz@ekookna.pl
Eko-Okna S.A.
Kornice, ul. Spacerowa 4
47-480 Pietrowice Wielkie
NIP: 6391813241
KRS: 0000586067
Olszyny 9
44-373 Wodzisław Śląski
Naftowa 23
47-225 Kędzierzyn-Koźle